55

Godkväll!
På torsdag ska vi iväg till min
kära mor för att fira hennes 55-årsdag. Och då ska jag minsann få träffa lilla Livia också (Syster Ankis nyfödda tjej) och fy vad stor Ella kommer att bli då. Jag minns hur stor Elvis blev när Ella hade kommit. Hur roligt det än kan låta så blev hans armar och ben så himla "köttiga" motför Ellas nyfödda kropp, haha! Någon som förstår hur jag menar?

Det ska iallafall bli roligt att få snusa lite bäbis.



Jag är så himla glad över att vi  har dessa två charmtroll!!
Fy vad tråkiga dagarna vore utan er.

Kommentarer
Postat av: Catta

ja förstår precis hur du menar!!! I o för sig var julia 4 år när Hugo föddes o rätt stor men hon var ju fortfarnade min lilla bebis men GUD vad stor hon blev!!! Å häromhelgen träffade vi en liten tjej som bara var 1 mån o Hugo blev då en JÄTTE! Nä, nu måste jag sätta fart om vi ska komma i väg till Lisbeth nån gång! ;-)

2009-03-18 @ 07:48:55
Postat av: Mikaela

du har inget film tips?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback