Eldkorg


En bild på oss alla fyra i Flugbo, då vi firade Davids pappa.   Foto:
Moa Malm




Några bilder från idag



Hann ta en bild på ekorren som svängde förbi och försvann lika snabbt.


Imorgon blir det att köra med vår nya rutin som innebär att vi traskar sammanlagt en mil på måndagar. Elvis ska ju iväg till lokalen på västansjö med dagmammorna och nu hoppas jag att det inte snöar, vill inte åka buss. Och jag har inte tagit ut några busspengar heller eftersom jag räknat med att gå. Skönt att gå av sig all chips som intogs under helgen, haha!

Idag skottade vi fram vår eldkorg som hade råkat bli överskottad här utanför. Så vi satt runt den och grillade lite korv med barnen. Davids pappa och syster kom förbi och sällskapade de med.

Idag har Ella gått mer. Nu är hon uppe i 9 steg i taget, haha! Hon kör med en sakta men säker gångutveckling! Hon är jätteduktig, lilltjejen. Hon kan ju ta något steg, stanna upp och sedan börja gå igen. Hon har blivit så himla stor den senaste månaden, tycker jag. Favoritordet just nu är såklart "titta!" och att härmas är något hon tycker är riktigt roligt! Men det  bästa av allt är nog när hennes storebror busar med henne, då asgarvas det.

Men ni.. Någon som har tips på vad man borde utbilda sig till? Kanske borde man titta på någon sådan där lista som berättar vilka jobb som det kommer att finnas mycket jobb inom och sedan gå efter det?



Kommentarer
Postat av: Milla

Arbetsförmedlingen har väl nåt sånt där test som visar vad man skulle kunna passa som?

2009-03-23 @ 06:22:34
Postat av: Lisa

vad fina ni är :) o fiiin ekorre!! kram.

Postat av: Helen

haha tack för kommentaren. :)

Gullig bild på er fyra. sällan man sett bild på er allihopa tillsammans. De hoppas jag vi får se mer av :D Kraam

2009-03-25 @ 09:18:57
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: Helen

låter bra det :) Kramis

2009-03-25 @ 09:57:43
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback