Tranan

Tack för alla kommentarer, verkligen uppskattat! Det var någon som skrev något om fantasi så jag tänkte bara flika in att det var Anki (systern med gravidmagen) som kom på själv att hon skulle hoppa och ville fota utomhus. Jag hade nog inte vågat säga åt henne att hoppa utan att hon hade sagt något för då hade det ju varit mitt "fel" om det skulle starta förlossningen, haha! Fast hon är ju beräknad på onsdag så det hade väl inte gjort så mycket. Men det var ju tur att hon sa det själv så det blev lite roliga bilder.

Igår sprang jag på Elin (en vän som flyttat till Sthlm) på hemköp och blev jäkligt förvånad. Det är ju inte ofta man bara råkar springa på henne här hemma, hon brukar ju alltid berätta när hon ska hem. Detta hembesök var rätt oplanerad så hon hade inte hunnit berätta för folk att hon skulle hem. Senare på kvällen så smsade jag med henne vid kvart i tio och då var hon och Amanda (en annan vän) på väg ner till tranan och undrade om jag skulle hänga på. Och det gjorde jag! Så himla kul att umgås lite med mina tjejer, som förr i tiden. Vi måste fixa ihop en helkväll något tag och då sa banne mig Hanna vara med också så "gänget" är komplett ;) Tack för gårdagskvällen tjejer! 


Min kära sambo och fästman har blivit medlem på facebook! Efter att ha varit emot det ganska länge är han nu världens nörd istället, vilket resulterar i att han använt den bärbara datorn, som jag brukar sitta vid, hela dagen!  Jisses.. varför har jag tjatat på honom? Haha.. 

Jag måste förresten fixa in lite bilder på facebook också, till och med David har ju lagt in bilder!

Ska försöka få någon ordning på mig själv nu så vi kan dra iväg till Davids föräldrar. Uppdaterat lite bättre ikväll!


Kommentarer
Postat av: Elin

Det var verkligen jätteskoj att du följde med i lördags! Tack själv! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback