midsommarhelgen är över!

Jisses, midsommarhelgen är över? Snart går vi in i juli. Snart är det jul? Nä, men tiden går ju inte alls.. powerwalkar för hela slanten!  rena rama joggingturen nästan ibland? För min del får tiden gärna ta en sakta promenad över sommaren.. Kanske samarbeta lite med vädret också och se till att det blir en fin och lååååååång sommar!

Midsommarhelgen är ju, som tidigare skrivet, över och för min del så var det ju riktigt lugnt eftersom jag var en sådandär arbetande människa hela långa helgen. Jag blev helt snurrig och förstod inte vad David tänkte med när han i lördags sa att det var lördag, men det hade han ju helt rätt i! Bara jag som inte är van att jobba på helg, var ju första gången.

igår var jag helt slut och tvärslocknade när runt halvtio och fick sovmorgon idag till halvelva, tack honey! Och idag var jag ledig och fy rackarns vad skönt. Men imorgon, onsdag, torsdag och fredag blir det till att slita lite igen för att vara ledig lördag och söndag.

På midsommaraftonskvällen drog jag iallafall till mohed där David och våra barn, mina föräldrar och min syster och hennes familj var. Vid nio slutade jag och brummade iväg dit med min bror. Så jag hann med lite firande innan det var dags för sängen och upp igen för jobb kl 7.

Nu har jag sprungit runt här hemma och flåsat med hopp om att hitta kamerakabeln men den är helt borta. Jag anar att det är Ella som har gömt den någonstans så jag får allt leta reda på den imorgon efter jobbet och slänga ihop ett inlägg då med. Kanske skriva lite om barnen också? Och sluta tjata om hur trött jag är nu när jag blivit en vanlig arbetande människa? haha!

Sov gott hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback