Tröttast





Godkväll!
Slänger in några ord innan jag låter ögonen få som de vill. Är så himla trött och skulle lätt kunna tvärslockna här framför datorn. Men vore väl bra nog skönare i sängen.

Jag var ju ledig både i lördags och i söndags men den tiden rusade ju förbi oss, som vanligt. Kan dock bero på att det var rätt fullt upp också.

På fredagskvällen drog jag över till en granne för att dricka lite och snacka skit med henne och en till granne. Men innan jag drog dit kikade jag på talangfinalen och myste med David och Elvis. En trevlig kväll, med andra ord!

Och på lördagen så var det dags för att grilla med Davids syskon. Det trista var ju att Tova blev sjuk så det fattades ju en men det fick gå ändå! Vi hade det trevligt iallafall.

På söndagen drog vi till flugbo (barnen hade sovit där) när vi hade slagit upp ögonen. Och gissa när vi gjorde det? Klockan TOLV! Jisses.. när sov man tills dess sist? Fast då ramlade vi i säng runt 4-tiden också. Vi käkade lunch där (hos davids föräldrar) och väntade på att David skulle kunna köra till Bollnäs, till mina föräldrar. Väl i Bollnäs blev vi bjudna på middag och snacka om att vi hade en lyxdag... slapp laga både lunch och middag! Tack och bock till både mina och Davids föräldrar!

Den här veckan jobbar jag måndag, tisdag, onsdag, ledig torsdag, jobbar sedan fredag, lördag och söndag. Delad tur på lördagen dessutom! Jag trics iallafall bra på jobbet och lär mig något nytt varje dag. Går bättre och bättre hela tiden. Fast vad de jag jobbar med tycker har jag ju ingen aning om..

Jag sov så himla dåligt inatt också. Är så orolig och rädd för att sova över så jag vaknar nästan en gång i timmen med panik och tittar på klockan och håller tummarna för att jag inte sovit över. Och ikväll ville inte Ella somna förrän halvtio och då kunde jag inte lägga Elvis förrän strax efter det. Men han tvärslocknade då, som tur var! Så det här resulterade i att jag är riktigt trött just nu och är på väg att få huvudvärk.. känns det som iallafall. Och jag har ALDRIG huvudvärk. Är ju inte van alls att kliva upp kl 5 och inte heller van att barnen  är stökiga på kvällen. Fast var mest Ella som krånglade ikväll, Elvis hade nog somnat i tid annars! :)


så nu ska jag banne mig sova! ursäkta detta surriga inägg men jag orkar verkligen inte läsa igenom detta nu heller, haha!


Sov gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback