Studenten






Elvis tog också studenten, tyckte han!


Idag tog Davids syster studenten så vi var och kikade på henne när jag slutat jobba. Gratttis igen Moa!!

Idag jobbade jag andra riktiga dagen efter de två introduktionsdagarna. Kvällen innan jag skulle jobba första riktiga dagen så förstod jag inte hur jag skulle kunna klara av allt. Men efter igår och idag så känns det att det går bättre och bättre. Mycket att lära sig men under dessa dagar så har jag lärt mig massor!

Men jag trivs bra där än så länge iallafall och hoppas på att jag snart ska kunna allt och det bara kommer av sig själv helt och hållet liksom! :)

Första tabben gjorde jag imorse iallafall och fy vad jag skämdes! Jag och David var ju borta på kvällen båda två igår, jag jobbade och han på kurs, så vi hämtade barnen vid kl22 hos deras farföräldrar och då vaknade Elvis och ville inte somna om. Attans, tyckte vi. Det gick så himla bra när vi gjorde likadant i måndags för då sov de båda vidare. Men igår var han vaken till runt kl 1-2 någonting och det måste ha tagit hårt på mig för jag sov över imorse.

Jag skulle ju upp kl 5 för att hinna med tio över sex-bussen men jag vaknade halvåtta och jag skulle ju ha börjat jobba klockan sju... jisses! Jag var där till klockan åtta och det gjorde inte så mycket sa tjejen jag jobbade med men FY vad jag skämdes och jag lär inte våga sova något alls inatt.

Ska försöka få Elvis i säng nu och sedan lägga mig riktigt tidigt så jag får sova ut lite.Tråkigt att det blir så sällan man bloggar nu för jag vill verkligen uppdatera hela tiden men tiden finns inte riktigt till!



Kommentarer
Postat av: Catta

Härligt att det går bra på jobbet! Förstår att det var skämmit att sova över... Men det kan även hända den bästa!

Postat av: Tina Vogn

Hälsa o gratta Moa från mig, hon va jätte fin :o)

2009-06-11 @ 22:27:05
Postat av: Eva Sturesson

OhElvis har tagit studenten jag säger ju det han har bra gener efter mormor smart hahaha

2009-06-12 @ 11:45:32
URL: http://evasturesson.blogg,se
Postat av: sara

Vad roligt att det går bättre och bättre på jobbet Kaisa! I början av alla jobb är det alltid mycket att ta in, och det är psykiskt och fysiskt jobbigt, men när man väl har kommit in i det och känner sig trygg med det så kommer det gå galant! Kramkram Lycka till! :)

2009-06-12 @ 13:18:44
URL: http://sarablabar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback