noll kontroll

Några bilder orkade jag slänga in ikväll iaf!













Elvis som vovve!








Ja, vi kan ju konstatera att jag är usel på att hålla bloggen vid liv samtidigt som jag har ett jobb. Det lyckas aldrig dyka upp någon ork eller tid. Kanske blir bättre  i höst?

Kan ju berätta att Elvis snart är helt torr (på dagen)! Han säger alltid till när han vill kissa eller bajsa och gör sina behov i pottan eller på toaletten. Så det går inte många blöjor alls just nu, jämfört med tidigare. Det innebär ju att vi snart bara har ett blöjbarn, nice!


Ella kissar också så fort man sätter henne på pottan och hon brukar vilja sätta sig där. Fast om vi låter henne gå nakenfis så bildas det pölar lite här och där så det dröjer nog en liten stund till där. Men hon blir säkert torr tidigare, brukar ju bli så med syskon.

Nu har jag bytt jobbställe och tillbringar mina dagar på Karlslund istället och det går rätt bra. Är lite som att börja om från början, fast med lite kött på benen denna gång..  eller hur man nu ska uttrycka sig. Saknar Hamrelund men trivs bra på det nya stället också.




Jag har äntligen varit till polisstationen för att fixa legitimation (mitt gick ut i september) och den bilden lär jag ju inte vilja visa  någonstans, hualigen! David och barnen stod ju och glodde på mig när de skulle ta bilden och feg och jollig som jag är så vågade ju inte jag stå där och flina, som om jag trodde att jag var snygg eller något.. haha! Så ser helt mupp ut men det är inte så ovanligt.



Och när jag ändå var där i krokarna så tog jag med mig papper som har med körkort osv att göra. Så jag lär väl ska kunna övningsköra när jag har skickat in dem osv. Gruvar mig som aldrig förr och har en känsla som säger att de som tycker att jag ska ta körkort, lär ändra sig. Ingen lär gå säker när jag är ute i farten..... noll kontroll, säkerligen. Kanske känns bättre efter att jag har kört litegrann, har ju knappt kört alls. max tre gånger, varav en gång på grusvägen till flugbo där man inte möter några bilar, haha.  De andra var vid travbanan.


Nu har jag varit ledig i två dagar och därför väntar nu en jobb helg. En trökig en också, börjar sju både fre, lör och sön.. baaaah!!
Dessa två lediga dagar har varit så himla sköna iallafall. Är så himla skönt att få umgås med familjen, bästa familjen!


Ett fluminlägg i sin vanliga ordning.. Blir så när det går långt mellan gångerna.. skärpning!!

Kommentarer
Postat av: Helen

tack tjejen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback