Suris!


Såhär glad blir man när man inte får som man vill.....

Godkväll! Helgen är över och för min del är det rätt skönt eftersom jag hade jobb-helg. Idag och imorgon är jag däremot ledig.

Den här veckan är den sista på Hamrelund och sedan byter jag till Karlslund. Egentligen skulle jag bara ha jobbat onsdag, torsdag och fredag men det var en tjej på Karlslund som behövde vara ledig så jag ska hoppa in där på lördag och söndag, fast olika våningar och ingen av dem är den jag ska vara på senare, då jag börjar. Introduktionen för den våningen är den 16e och sedan börjar jag den 21:a, om jag nu minns rätt.

Känns lite läskigt att bara hoppa in på något helt okänt ställe sådär. Men jag hoppar verkligen att det går bra!

Nästa vecka blir iallafall riktigt skön. Ledig en vecka, förutom introduktionsdagen då. Och det som är riktigt bra är ju att göbben min är ledig han med = minisemester hemma hos oss!!





Slängde in några bilder på våra trotsiga sötnosar när jag ändå knåpar ihop ett snabbt inlägg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback