Furuvik


Baxa, Davids föräldrar lilla vovve som kommer att bli jättestor sen! :)




Godkväll!
Barnen slocknade på vägen hem från Davids föräldrar runt halvsju ikväll så nu håller vi alla tummar vi har för att de ska sova till imorgonbitti! Vi ska ändå upp tidigt så det skulle inte göra något alls ifall de skulle slå upp sina små söta ögon samtidigt som tuppen, tvärtom.

Imorgon bär det av till Furuvik för att umgås med mina systrar och deras familjer, min också förstås. Ska bli riktigt roligt och jag får också åka karuseller, woohoo!!  Barn under fyra år får ju bara åka med betalande målsman (de åker gratis alltså) så jag ska köpa ett åkband och åka lite med dem. Kanske kan få med mig någon mer vuxen att åka en mer "vuxen-karusell" också? :)

Oj, nu blir det allsång på skansen så det är bäst att jag byter kanal på tv'n och placerar rumpan i soffan!





Kommentarer
Postat av: Eva Sturessonsson

Va söt deras hund är och barnen med förstås kram

Postat av: bitte

va söt hund

2009-07-15 @ 16:16:38
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: kristin

hej tjejen och tack snälla för din fina kommentar :)



usch har verkligen blivit dåligt med att kommentera och läsa bloggar senaste månaderna, men jag tror jag skyller på sommaren :P



som alltid bjuder du på så otroligt fina och härliga bilder på barnen, o roligt att du börjat våga visa dig själv också :)



stor kram

2009-07-17 @ 15:48:17
URL: http://sunshinyday.blogg.se/
Postat av: M

vilken bra bild på baxa förresten :)

2009-07-19 @ 04:54:54
URL: http://ebajs.blogg.se/
Postat av: Milla

Kommer det inga bilder från Furuvik?

2009-07-23 @ 00:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback