Hårproblem


Här ser man väl lite hur det ser ut just för tillfället.


God kväll!
Här har jag slängt ned rumpan på datorstolen och sitter med lite funderingar. Försöker få någon idé om vad jag skulle kunna göra åt mitt hår? Klippa topparna är ett måste iallafall eftersom jag inte gjort det sedan augusti förra året, haha! NÅGOT slitna.....
Men funderar på om jag ska dra till med en förändring? Fast vill nog helst ha längden kvar..

Någon som skulle kunna dra fram  en idé? Måste göra något iallafall för det är riktigt slitet.. Men så himla trökigt att bara köra topparna med. Och känns tråkigt att bara klippa upp det också, haha.

Hm.. måste nog sova på saken! Kanske John Blund är villig att diskutera fram något med mig? Vore ju himla nice att vakna med en pangidé!

Kommentarer
Postat av: Frida

Gå till Martina på Cut&Colur, hon är underbar. Sätt dej i stolen och säg att hon får komma med lite ideer. Säg de saker du tycker är vikigaste så ordnar hon resten:)

Samma sak med Catta Borvall, tror han har börjat på det där stället alldeles brevid ljusnan, vet inte vad det heter. Hon är oxå kanon!

Lycka till:)

Postat av: Nini

De där du hade förut lite rockigt.. Kommer du ihåg de.. De va riktigt snyggt:)

2009-07-11 @ 22:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback