Jomenvisst!

Jag hade rätt när jag, igårkväll, skrev att det var slut med sovmorgnar. Vid kvart i sju klev vi upp men vi vaknade nog vid klockan sex då Davids första alarm ringde.  Konstigt nog så var det inte alls jobbigt att vakna, tvärtom! Väldigt skönt att komma upp i tid faktiskt.

Det som är positivt med att David har börjat jobba är väl att jag kan blogga mycket oftare eftersom det säkert blir lite fler stunder vid datorn om dagarna. Men jag måste säga att det är roligare att kunna dela allt roligt som barnen gör om dagarna med. Det är ju faktiskt inte samma grej alls att berätta på kvällarna vad barnen haft för sig. Men det ska bli roligt att kunna uppdatera här lite oftare också!

Just nu sitter vi i soffan och tittar på svampbob. Ella står och håller i sig i bordet och Elvis ligger på soffkanten.



Gofisarna!


Kommentarer
Postat av: Lisa

gud vilka sötnosar!!

Postat av: sara

Ja, jag vet, det kliar i fingrarna på mig att berätta det, men jag har lovat Mr:n i huset att inte berätta, för att det var han som "orsakade" olyckan ;p haha. Sorry! ;) Vilka fina bilder du tar på barnen! :)

2009-01-07 @ 13:08:11
URL: http://sarablabar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback