WOOOHO!


Ella och Elin



Det är inte lätt att vara storebror när lillasyster bara ska ha allting som han håller i. Fast det är nog inte lätt att vara lillasyster heller när storebror bara lånar ut saker när han känner för det, haha!


Idag dök Elin förbi och hälsade på oss. Hon bor i Sthlm nu för tiden och den här helgen tillbringar hon hos sin mor här i Hällbo. Kul att ses vännen, det blir allt för långt mellan gångerna. Ungefär som med Sandra, trots att vi faktiskt bor nära varandra (Sandra och jag alltså).

Jag fick ett mail som gjorde mig riktigt glad idag. Det stod att studiosetet var skickat och det innebär nog att jag kommer att kunna hämta ut det på måndag, woohoo! Ska bli så himla roligt att leka lite.

Usch, jag gruvar mig för att inte få vara hemma längre. Jag vill så himla gärna vara hemma över sommaren med barnen. Det är ju Ellas första riktiga sommar, i somras var hon ju så liten. Vore så himla skönt om vi kunde vara hemma allihopa när David har semester ju!  Jag tycker om att vara hemma med barnen, mina snuttar. Visst tycker jag att det är långtråkigt vissa dagar men det finns inget bättre än att få vara hemma med dem! Fast att tjäna pengar vill jag ju också göra. Tänk om man kunde kombinera jobb och vara hemma, det vore något det!  Så att de kanske bara behövde gå hos dagmamma 15 timmar eller något, för Elvis tycker ju om att vara där. Ja vi får allt se hur det blir. Annars tar jag gärna ett nattjobb i sommar, haha!

God natt gott folk!




Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, det var jätteskoj att hinna ses!:) Hoppas det inte blir alltför mycket jobb för mig så det inte behöver dröja så pass länge igen!

Postat av: sandra

Vi kan vara hemma tillsammans i sommar! :P På sommaren kör till och med jag bil hehe

2009-01-17 @ 16:29:28
URL: http://unionfairy.blogg.se/
Postat av: sara

vilka underbara bilder! :) kul att studiosetet kommer snart!

2009-01-17 @ 16:54:52
URL: http://sarablabar.blogg.se/
Postat av: Eva

Jadu, den heter Olympus E420 tror ja.

Ja, jag har STORA problem att fånga min sambo på skotern :/ Blev bara kritvita bilder. Trots att jag gjorde som de sa på fotoaffären.

Sen vil jag gärna kunna göra så att ett objekt är i fokus, och allt annat suddigt. Typ ifall man ska knäppa ett poträttkort på Daniel, så vill man att han ska vara skarp, men allt annat suddigt liksom. Svårt att förklara i text ;)

Kram

2009-01-17 @ 21:04:45
URL: http://evapetersson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Du har fått en "award" läs min blogg.

2009-01-18 @ 13:30:57
URL: http://mjam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback