vanlig vardag

Det är lördag men det känns som en vanlig jäkla vardag! Varför? Jo först och främst för att vi är vakna redan nu (och varit det sedan halv sju) och för att pappa David inte är hemma. Han drog iväg för ett tag sedan för att angla med lite grannkarlar. Så dagen idag blir väl mer som en vardag. Helger brukar ju innebära att vi är hemma hela familjen liksom.  Men David hade tydligen aldrig anglat någongång, bara pimplat, så det är väl klart att han ska göra det. Lite tråkigt för oss bara. Om jag bara hade fått hem studiosetet så hade ju även jag kunnat sysselsätta mig med något roligt och låtit barnen vara försökskaniner!

Jag har börjat visa bilderna i kameran för Ella och det tycker hon är riktigt roligt. Hon tittar på bilden, sedan på mig och skrattar och därefter dras blicken tillbaka till bilden igen  med ett stort leende samtidigt som hon pekar på personen på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback