En drös med bilder


Ella, nio månader imorgon (29/1)





Syskonkärlek!







Elvis satte mössan över huvudet och strejkade, tror jag?





















Nu är det dags att packa ihop Elvis väska och även det som jag och Ella ska ha med oss till Bollnäs imorgon. Vi ska till bvc, jag och Ella. Så vi springer iväg med Elvis till dagmamman klockan åtta och sedan hem för att byta vagn och springa till Bollnäs fem i halvnio.

Ska bli kul att se hur mycket hon har växt och vad vågen stannar på.

Håll tummarna för att vi inte sover över imorgon. Hela dagen blir ju förstörd när man får stressa! Och missar vi bussen så går det ingen förrän klockan halvtvå, haha. Kanske dags att skaffa körkort. Men man ska ha råd att skaffa det också och inte vara feg som jag. Man ska även ha någon fungerade bil hemma och det har vi inte för tillfället.

Sov gott hörrni!

Kommentarer
Postat av: eva sturesson

Oh du tar helt underbara bilder. Dom är så fina och härliga kram mamma

Postat av: Milla

Underbara bilder!

2009-01-29 @ 06:07:23
Postat av: kristin

du bara öser ur dig fler och fler vackra och underbara bilder, och det blir ju kalas i nya studion också :) go girl!

2009-01-29 @ 13:44:44
URL: http://sunshinyday.blogg.se/
Postat av: Lisa

hihi.. vilka sötingar och fina bilder!

2009-01-29 @ 21:34:06
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback