Sju rådjur


En Elvis som tokskrattar!










Jag slapp stirra i taket i flera timmar innan jag somnade igår, skönt! Jag var helt säker på att jag skulle behöva ligga och grubbla på länge innan det blev dags för Johhnyboy att dyka upp men jag slocknade fint strax efter Elvis.

Imorse när jag precis stoppat in Ellas välling i micron så fick jag syn på tva rådjur utanför här. Jag glömde totalt bort micron och vällingen när jag istället letade upp kameran, bytte objektiv och sedan öppnade dörren. Försökte få till någon bra bild innan de stack iväg men det gick ju inge vidare, som ni ser på bilderna. Jättesuddigt eftersom ljuset inte var det bästa och autofokusen krånglade. Sedan upptäckte jag att Ellas välling kokat över, rackarns........

Förra vintern så vaknade jag en natt och tittade ut genom sovrumsfönstret och såg sju stycken rådjur alldeles utanför huset, så himla vacker. Allt stämde liksom (ljuset, snön, allt!) och jag önskar att jag hade haft kameran med dig där uppe. Eller någon i skallen som kunde ha sagt åt mig att hämta kameran, nyvaken ni vet och det var väl rätt mörkt.

Nu tänkte jag lägga lite tyngd på min sida av sängen. Måste ju låta sängen göra sitt jobb!
God natt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack detsamma! Himla vackra bilder du tar! :)

Postat av: Lotta

Åh vad roligt! Grattis!! :) Hoppas ni får skoj!! Sjung lite för mig å ;)! Kram

2009-02-13 @ 09:31:21
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: sandra

Vaknade en natt av det kutade en stor älg förbi vårt fönster :P

2009-02-13 @ 20:38:23
URL: http://unionfairy.blogg.se/
Postat av: M

Tack =)

2009-02-14 @ 11:46:01
URL: http://ebajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback