Underkläder

God kväll!
Är precis på väg att springa upp till sängen. Har inte varit trött alls förrän nu och det beror förmodligen på att jag sov middag med barnen idag. Och som alltid när även jag sover så sover de extra länge, så vi snarkade på mellan kvart över tolv och klockan tre. Eller ja, jag slocknade vid ett-tiden. Jag hade ställt klockan på två så att vi inte skulle sova för länge men Elvis ville sova vidare och jag var fortfarande trött så jag bara stängde ögonen igen, en sväng.

Jag trodde att det skulle vara omöjligt att få Elvis i säng i tid ikväll på grund av den långa middagssovningen men det gick faktiskt bra. Halvnio slocknade han och det tog bara någon minut att lägga honom, skönt!

Imorgon kommer ena systern hit och ska bli fotat. Om nu inte bäbisen tänker dyka ut inatt då, det är ju faktiskt möjligt. Hon har BF den 4e Mars (tror jag) så det är ju verkligen när som helst det kan hända. Vi ska iallafall fotografera magen igen, både inom- och utomhus. Tänkte ta en snöbild. Jag tror att vi skulle köra på bara underkläder då med, plus kofta, mössa och skor. Fast jag är inte riktigt säker på hur det blir.

Nej nu är det dags att lägga tyngd på min sida av sängen med!




Nini och Fredrik.
Tycker att denna bild blev så himla mysig!

Kommentarer
Postat av: Anonym



Hej :)

allt bra ? har en liten tävling jag vill tipsa om

http://enlitentax.blogg.se/2009/february/en-hemlig-vinst-vard-27800-kr-endast-for-tje.html

hoppas du vill vara med

2009-02-26 @ 00:25:35
Postat av: Eva Sturesson

Ja den bilden är fin kram

2009-02-26 @ 11:19:55
URL: http://evasturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback