PUCKO!!

Men JISSES!!! Nu är jag inloggad med firefox ( det har inte fungerat att logga in här med det innan på ett tag) och det är ju bara för löjligt. Vet ni hur jag kom in? Jag tog ett annat av mina lösenord och POFF så kom jag in. Så nu sitter jag här som ett stort frågetecken! Jag har ju haft samma lösenord sparat hela tiden och bara tryckt på logga in, haha. Någon gång måste jag alltså ha skrivit in fel lösenord och råkat spara det, vilket gjorde att jag inte kunde logga in. Jag trodde däremot att alla sidor på internet berättar när man skriver in fel lösenord? Istället för att bara stå still när man trycker på logga in. Jag hade ju såklart skrivit om lösenordet om blogg.se skrivit att det var fel, haha! Jag fick ju använda explorer istället och där var ju rätt lösenord sparat.

Grejen är den att jag har två lösenord som jag brukar använda mig av och de är ungefär lika förutom att det en bokstav. Har i och för sig ännu ett nästan likadant också, där har jag dock lagt till några bokstäver/siffror. Haha ja,  något komplicerad jag är.


Tänka sig, kan även jag uppdatera på morgonen? Har bara blivit kvällar på sistonde..



En bild jag tog för någon vecka sedan.



Missa inte den fina bilder på Elvis med ketshup i hela ansiktet i inlägget nedanför nudå, haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback