Nära


Den här bilden som jag tog den 10/10 -08 får mig att längta tills hösten!
Fast en låååååång sommar först vore jäkligt nice det med.



Det är tur att vi bor väldigt nära en mataffär måste jag säga (skriva). Vi hade precis gjort klar middagen som bestod av tacos och när jag skulle ta fram taco-"brödet" så inser jag att jag har glömt att köpa det. Klockan var tio minuter över sex och affären stänger klockan sex. David kastar sig (bokstavligt talat) över telefonen och ringer dem, hon är kvar och jag springer dit! Så efter några minuter var jag tillbaka och vi kunde äta vår middag.


Det
HÄR funderar jag förresten att söka till.  Vad tror ni om det?

Kommentarer
Postat av: Catta

Det är då bra med Boa! Försök att få komma efter stägning nere i satn! tror inte det skulle gå já! Hoppas ni e piggare efter febern!

2009-02-18 @ 19:10:47
Postat av: Frida

Den där utbildningen tycker jag absolut att du ska söka! Det verkar ju vara jätte spännande.

Lycka till


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback