Jobbansökan

Nu har jag suttit exakt hela kvällen med en jäkla jobbansökan. Jätteroligt att söka jobb men värre med att försöka komma på något positivt med sig själv. Jag tycker att sådant är riktigt svårt. Så det blev inget riktigt inlägg ikväll ändå. Ansökan skulle vara inne senast den 6e februari och jag hade tänkt skicka in innan klockan slagit tolv och därmed blivit 7e februari. Tji fick jag och mitt dumma jag lyckades med att skicka det en sekund över tolv och därmed den 7e, haha!

Ska försöka springa upp och lägga mig strax, man vet ju aldrig när barnen vaknar. Endera kör de med sovmorgon eller så vaknar de tidigt. Fast de brukar ta sovmorgon om davids klocka inte ringer så jag hoppas på det. För om Davids klocka ringer så hör vi nog inte den från Ljusdal, eller hur?

Ni får gärna ge mig ett jobb, ett hemifrån vore perfekt just nu!

God natt hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback