God natt!


Denna bild tog jag i november - 2008 och med den säger jag godnatt för mig.


Jag tänkte att den bilden passar fint nu när jag säger godnatt för mig och undrar vad tusan jag gör vaken fortfarande, jag var ju faktiskt trött redan vid halvnio? Jisses, skärpning Kaisa!

David har redan slängt sig i säng och barnen har ju sovit i några timmar nu så det är väl dags för mig att lägga lite tyngd på min sida av sängen med.

Nu hör jag Elvis små steg på övervåningen, ropandes på sin far och nu gick han in i vårat sovrum. Jag har hört honom hosta ganska länge nu och det är nog därför han kommer in till oss så tidigt. Annars brukar det vara senare, mot morgonsidan. Oftast varje natt, fast det är bara mysigt! Huvudsaken att han somnar och sover mestadelen av natten i sitt rum.

Ska stånka upp för trappan jag med. Synd att Sex and the city började nu bara, känner jag mig själv rätt så fastnar jag väl framför det innan jag lägger mig.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Frida

Kanonfin bild!

Postat av: Elin

fin bild =)

2009-02-20 @ 12:21:40
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback