51 GB bilder

Nu har jag börjat överföra 51GB bilder från min dator till den externa hårddisken som vi skaffat oss. 2008-mappen bestod av 44gb och den innehöll 14371 filer, jisses. Så nu ska jag låta datorn stå på över natten och imorgon ligger de på den externa hårddisken! Riktigt skönt! Då kan jag ju bränna ut på skivor lite eftersom också. Måste beställa lite bilder också, har ju inte gjort det sedan elvis var ett halvår tror jag och då blev det 300 bilder som jag fyllde ett album med. Usch och sedan dess har jag inte gjort något mer med albumet, jobbigt att ta tag i det.

Undra om datorn mår lite bättre av att jag iallafall tar bort 2007- och 2008mapparna? Men då gäller det att jag bränner ut dem  på skivor snart också så man har de dubbelt.

Om tre timmar ligger de på externa, woho!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Frida

Du har blivit utmanad:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback