5 år tillsammans

Idag har jag och David varit tillsammans i 5 år.
Och jag kan ju säga det att för fem år sedan så kunde vi nog aldrig gissa att vi skulle ha två barn tillsammans och bo i hus i Hällbo nu. 

Har ju tagit bort nästan alla bilder från datorn så jag har inga roliga bilder på oss tillsammans men jag ska försöka få till en på oss två med studiosetet nu på eftermiddagen och lägga in. 

David ska kleta i lite färg i mitt hår nu så min utväxt får fara och flyga någon annanstans, haha!

Älskar dig mitt hjärta, fem år och fler ska det bli!

Kommentarer
Postat av: Lina

Får gratulera på 5-års dagen :D

Postat av: Helen

Grattis :) Hoppas ni får en fin kväll tillsammans! Kraam

2009-02-14 @ 20:03:03
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback