OBS!


Försökte få till några bilder på mina gofisar idag..




Var på mvc en sväng idag och till öppna förskolan en snabbis efter det. Bilden på Ella tog Elvis! :)








Här är den typiska Kaisa Förresten! David smygfotade mig.. hmmm!! :

Sms:ar... det gör väl aldrig jag??
OBS! Försök att bortse valkarna nu bara.. Ses på egen risk!! Kan ge men för livet..



Tjenamors!
Idag är jag minsann ledig och tänker vara det både imorgon och på fredag med. Jäkligt skönt!

Idag var vi till MVC (mödravårdscentralen) för att snacka om lite preventivmedel. Efter det passade vi på att boka tid på bvc för Elvis och Ella. Vår bvc-sköterska sa att hon såg oss när vi gick in från bilen och att hon då hoppades på att vi var dit för att vi skulle ha en till. Hon tänkte att vi kanske skulle på ultraljud eftersom David var med. Så hon blev lite besviken när jag berättade att vi var dit pga preventivmedel. Och jag som är som jag är, fick nästan lite dåligt samvete som inte var gravid! Helt seriöst också.


Jag skulle faktiskt gärna vilja ha ett till barn nu om vi hade utrymme och ekonomi för det. Borde jobba upp föräldrapenningen, har ju lägsta.  Och om David inte velat väntat ett tag till förstås ;) Så mig skulle det inte göra något om det skulle bli så. Är ju på två vis det där. Elvis och Ella är båda i trotsåldrar och jag luktar redan tillräckligt illa av svett av att jaga dem. En bäbis på det? Jadu.. Svårt att föreställa sig hur jag skulle lukta då, haha! Nä men det vore nog mysigt! Men nu väntar vi antagligen en liten stund! :)


Det går bra på jobbet, vad jag tycker iallafall. Trivs jättebra! Funderar faktiskt på om jag inte ska gå vårdvux efter projektåret?  Trivs ju bra med att jobba inom äldreomsorgen och det skulle jag ju kunna göra fram tills jag kommit på om jag vill hitta på något annat?


Bjuder på en till bild på mig.. bara för att jag är så himla snäll. Eller vad säger du, Jenny? ;)
Jag har precis hämtat Ella som sprang in på en annans tomt när vi var vid lekparken. Och hon försöker ta sig ned igen, busan!






Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha,snäll du Kaisa ;)

2009-08-05 @ 22:30:39
Postat av: Milla

Man ser ju föritusan inga valkar. Sluta upp med att prata strunt!

2009-08-06 @ 06:54:45
Postat av: Helen

vad blev det för preventivmedel som verkade passa bäst då? Tack tack :) Kram

Postat av: fnyz/Hanna

hejhej, de små vingarna har jag köpt på eksons.se de finns under "olika teman - änglar - vingar" och det är de minsta men de finns olika storlekar så jag köpte ett par större åt matilda också. de små kostar bara 79kr men det är en minsta ordersumma på 200kr.

2009-08-06 @ 21:08:00
URL: http://fnyz.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du är så fin Kaisa, saknar dig!

2009-08-07 @ 04:54:33
Postat av: Angelica

Va söt Elvis är i gubbkepsen, skulle vilja ha en sån till Jon, vart har du fått tag på den? Jag har letat å letat, men hittar fan ingen!

2009-08-07 @ 07:21:56
URL: http://mjam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback