pics

































Ja, det där var några av de bilder som jag tog igår. Tog några då minstingen låg på fällen också, ni vet sådana där klassiska? Fast det känns dumt att lägga ut bilder på en nakenfis bäbis med rumpan i vädret, speciellt då det inte är min egen son. Jag brukar ju censurera mina barns rumpor annars, haha!


Igår skulle vi städa, tänkte vi men det hela slutade dock med att vi möblerade om lite och det blev riktigt bra! Vi har haft ett matsalsbord i rummet där jag har min "studio" (rummet mellan köket och vardagsrummet) och nu så flyttade vi in det i köket istället.  Köksbordet som vi hade flyttade vi ut istället.  Så nu har jag mycket mer utrymme att fota eftersom det inte står ett bord och tar upp all plats där!


Oj, nu ska jag springa upp och lägga Elvis innan det är dags för "Familjen annorlunda" på televisionen. Elvis ögon är dock fastklistrade i televisionen så vi får se om han är villig att dreggla kudde, det är ju simpsons nu!  Återkommer med ett senare inlägg istället! Och då ska jag lägga in någon bild på mina barn också, tror att jag har någon iallafall!


Kommentarer
Postat av: Anki

Lika underbara bilder som alltid! :)kram

2009-04-07 @ 00:05:22
Postat av: M

Va bra det bliv, fastän du bara hade en blixt ;)

Postat av: livet ur min synvinkel

du tar sånna otroliga foton kaisa, helt underbart!! den där studion var ett minst sagt bra köp ;)

2009-04-07 @ 20:31:27
URL: http://sunshinyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback