blod


David smygfotade mig och Elvis med teleobjektivet när vi var ute och promenerade lite.

När jag alldeles nyss samlade mod och ringde till ett företag, för att höra om de behöver någon liten Kaisa,  så var snubben jag skulle snacka med inte där, rackarns! Så nu måste jag börja om från början igen om en timme eller något.

Ella sitter på golvet och leker med lego just nu. Och Elvis sitter i köket och ritar med sin far, fast David gör nå ritningar till något han ska bygga.

Själv nördar jag mig framför våra bästa år och gruvar mig för att låta som en nervös liten sak nästa gång jag ringer.

Imorgon ska jag till blodcentralen för registrering och blodprovstagning, äntligen! Jag var ju dit på det innan jag blev gravid med Ella och hade precis fått en tid för blodgivning när jag just fått veta att jag var gravid så nu har jag väntat på att det skulle gå 9 månader sedan Ella föddes!

 

Kommentarer
Postat av: cissi

Hej!

Var ett tag sen jag kikade in på din sida! Vad fina bilder du tar, kanske man får komma å fotta två ligister hos dig? hur mycket tar du?

Kram Cissi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback