Morrn!

God morgon!
Här sitter jag och väntar på att David ska vakna till så att jag kan få mig min morgonpromenad! Fast denna morgon blir det efter frukost, tyvärr, eftersom jag var så himla hungrig när jag vaknade och visste ju inte hur länge David skulle sova. Han hade inte sovit riktigt bra inatt så vi  får allt se när det är dags för honom att slå upp sina fina bruna ögon.

Jag gick precis in på statistik i bloggen och insåg att jag har tappat rätt många läsare nu när jag svajat med uppdateringen. Kanske borde jag försöka blogga oftare igen?  Vad är egentligen bäst? Små och korta inlägg flera gånger om dagen eller få men långa?



Såg ni bilden på den fina ekorren som jag lade in igårkväll?

Så himla söt... Fast det ser nästan ut som att den reser ragg (heter det så?) som hundar gör, haha! Fast det blåste också så det skulle ju kunna vara därför som det ser ut så också.



Oj, nu luktar det minsann inte jordgubbar från Ellas blöja direkt, hualigen.
 Dags att byta blöja...



Kommentarer
Postat av: Livet ur min synvinkel

tack underbaring, gu så glad ja blir av dina kommentarer :) åh ja kikar in här ofta, älskar när det bjuder på härliga bilder. men kanske lättare om du bjuder på korta men oftare inlägg, jag gillar det bäst så iaf, hihi. hoppas du får komma ut och gå lite snart, ha en underbar dag tjejen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback