Klurar


Min karl..


Jag lovade ju ett till inlägg ikväll och denna gång tänkte jag banne mig hålla det också.





Busella!

Alldeles strax ska jag göra min sambo/fästman sällskap i sängen för att få mig lite sömn.
Funderar lite på vad för företag jag skulle kunna ta kontakt med för att höra om de skulle behöva en liten fjuttig Kaisa som anställd, får klura lite mer på det imorgon.

Elvis hade stolt visat upp sin nya frilla för barnen idag, kul att han trivs! Han är ju jättefin men jag saknar hans fina långa hår när jag tittar på bilder. 

Ellas favoritord som hon använder hela dagarna just nu är såklart "titta!" och det är ju rätt mycket man kan säga det till, haha! Och hon bara växer hela tiden, lilljäntan. Klättrar överallt gör hon också och hittar på en massa bus!

Men jisses.. varför försvinner allt så fort jag ska skriva något om barnen? Om allt nytt de lärt sig och sådant som de har hittat på? Så himla tråkigt att jag aldrig kan skriva något roligt, haha. Kan ju, som jag tidigare skrivit, bero på att jag alltid uppdaterar denna tid.. och bara vill krypa till sängs..skärpning!


Haha Elvis och David flinar jättestort och överdrivet till varandra på första bilden :)

Kommentarer
Postat av: Milla

Vilka härliga bilder på David och barnen!

2009-04-07 @ 00:24:16
Postat av: livet ur min synvinkel

vilka fina barn du har!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback