Vikingafest

Då var det lördag och det vankas Vikingafest här i byn ikväll. Lusten finns väl inte riktigt än men vi får hoppas på att den dyker upp. Elvis och Ella får vara hemma hos mina föräldrar och det går förhoppningsvis lika bra som vanligt. Ella säger ju inte ett knyst efter att hon lagt sig för natten förrän hon vaknar morgonen efter. Elvis brukar ju kunna vakna ibland och komma in till oss men hos dem sover han i deras säng och så sover han nog hela natten.

Nu ska jag försöka komma på något att kasta i oss till lunch och sedan måste vi hämta ut en paket i Bollnäs innan klockan två. Vi har besällt vikingahjälmar som vi inte ens provat.

Hoppas på en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack såg din kommentar ni först.

Vart nån stans håller dagmammorna till?

Man åker förbi ica i hällbo och sedan svänger man ner en väg alldeles innan bron. det är ett rött hus med vita knutar. jag tyckte det var et trivsamt och lugnt område men lite jobbigt att jag inte har körkort än bara.

Hoppas ni får roligt på vikingkvällen!

/Linda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback