Gissa vem?

Jag och småtrollen satt och busade lite ikväll!
Försök att tänka bort min dubbelhaka osv... så blir det nog bra.




Ella, Algot och Linda.


Gissa vem som sitter bredvid mig i soffan just nu och kikar på Magnus Betnér? Javisst, det är lilleman (Elvis alltså). Jag hörde att hans napp dunkade i golvet för ett tag sedan och efter en stund hör jag honom ropa "Kaisaaaa!". Därefter var det rätt kört eftersom han vaknade när jag gick ut ur hans rum. Så nu sitter han här en stund så får vi lägg oss tillsammans snart. Frågan är bara om han somnar efter fyra timmars sömn, LITE pigg.

Appropå "Kaisaaaaa" så kan jag ju berätta att 1 gång av 10 säger han mamma till mig. Annars är det bara "Kasaaa"  eller "kaisa" som gäller, haha!

David är i granngaraget och kommer väl hem om en stund. Han försökte få dit mig också, men nja det låter inte så lockande faktiskt!

Mina axlar muttrar och skäller på mig just nu. De verkar inte alls gilla min fina lutning fram till datorn som just nu står på vardagsrumsbordet. Och bara för att jag inte är snäll nog att lyssna så jävlas de tillbaka med att ge mig smärta, vilken stil va!

Sov gott hörrni och dröm om något bra!

Kommentarer
Postat av: eva sturesson

fin bild på er tre. Ville du inte vara i ett garage och meka konstigt haha kram

Postat av: Frida

Vilket mysigt kort på er i soffan:))

HA de bra...

2008-09-26 @ 23:45:03
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback