Johnny-boy!

Jag har blivit utmanad av Therese , Helen , Catta , Liza , Linda , Sara .....Så nu läre jag väl ta tag i denna jäkla lista, haha! Det kanske var någon mer som utmanade mig också? Sorry isåfall!

Först reglerna: Svara på alla frågor, Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

1. Vilken mat äter du ofta?
- Nu i sommar blev det grillat kött väldigt ofta men annars är det pasta det blir allt för ofta av!
2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller hjälper du till att duka av?
- Det beror helt på vem jag är hos. Jag är ganska rädd för att göra något fel och låter därför hellre folk tro att jag är lat, haha! Men som skrivet - Det beror på hos vem kalaset är hos!
3. Var sitter du helst när du bloggar?
- Jag sitter alltid i vardagsrummet. Endera i soffan eller vid ett litet datorbord i fotöljen.
4. Köper du ofta Triss?
- Nej, inte ofta alls. Och sedan undrar man varför man aldrig vinner något? Inte för att jag tror att jag skulle vinna något om jag köpte.. men chanserna ökar väl iallafall.
5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
- Om man snackar inom Sverige så är det nog Lofsdalen. Vi brukade åka dit varje sommar med husvagnen, när jag var yngre. Det är så himla mysigt där! Om vi ska snacka om utland så vet jag inte vilken som var bäst för jag var väldigt liten då och minns inte riktigt om jag gillade Spanien eller Grekland bäst?
6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest?
- Väldigt svårt att säga bara en.. Så jag säger två! - Trean och femman. Fast det blir ju ganska mycket fyran nu när idol går också.

Jag orkar inte utmana någon.......måste jag?


Elvis två år och Ella snart 5 månader.

Det är inte ofta man hinner på att ta en bild när båda är i närheten av varandra. Elvis brukar hinna tröttna, så nu var jag rackarns snabb och bilden blev som den blev. Motiven är ju söta iallafall! Elvis kisar jättelite för att han vet vad som komma skall - blixten!

Haha, såg nu att det ser ut som om Ellas ögonbryn går rakt över hela pannan.. Men det gör de inte annars. Eller? Läre kolla upp det här imorgon, haha!


John Blund verkar stå och lura runt hörnet, attans. Jag som skulle skriva en riktigt inlägg här men det är rätt svårt när man bara gäspar hela tiden, hualigen. Jag får ta det imorgon istället, som vanligt!

Natti

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, nä det behöver du verkligen inte :) Jag tycker också att det är drygt.. egentligen :) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback