1 KG

Godkväll!
Idag blev det ett besök på barnavårdscentralen eftersom Ella skulle dit på läkarkontroll. Allt verkade se finemang ut så det var bra. Vet ni förresten vad lillskruttan hade gått upp? Sedan den första september? Det ska jag minsann berätta för er! - 1kg! Jisses.. läste ni? 1KG! Snacka om att ta igen månaden då hon inte gick upp något alls och istället gick ned 10 gram. Det gjorde hon mellan två och tre månader.

Hon hade iallafall växt en och en halv centimeter, både runt huvudet och på längden.

Jag är lite osäker på om det var tänder som jag kände när hon just blivit fyra månader också. Det var ju ingen tvekan som saker då för jag kände ju att det var vasst och hade spruckit fram. Nu känns det dock inte lika längre, skitskumt! Jag ska försöka undersöka saken lite mer noggrannare imorgon.

Det är dags att börja med smakportioner av grönsaker och sådant nu också. Hon slukar ju gröt redan så nu är det dags med det också. Skittrökigt! Alltså, missförstå mig inte nu, det blir ju roligt att hon kan äta vanligt.. MEN hur drygt är det inte att sitta och prova alla sorter i flera dagar, en sort åt gången? Uff, längtar inte! Testandet är inte roligt alls.


Kommentarer
Postat av: Frida

Så vilken fin header du hade gjort åt Linda på hennes blogg. Om du känner för det och inte har så mycket annat för dej så får du jättegärna hjälpa mej å göra nå roligt me min blogg oxå:)

Ha de bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback