som "vuxna" män



Godkväll gott folk!
Dagen har rusat förbi oss, som vanligt, och imorgon är det redan fredag.
Idag hände det inte så mycket. Elvis lekte av sig lite hos dagmamman och Ella sov under tiden. När David dök upp efter jobbet sprang vi över till affären för att fixa lite ingredienser till tacos. Det var alltså det som fick mätta våra magar ikväll och det uppskattades enormt! När vi var mätta och belåtna så fick vi besök av Anna och hennes son Liam, trevligt! Liam är ett halvår yngre än Elvis och Elvis brukar kalla honom för "niam", haha! Vissa stunder lekte de på bra men ibland dök de upp saker som absolut båda skulle leka med och då slogs de som "vuxna" män, haha!

Ella fick prova att sitta lite i vagnen idag, både i babyliften och på "riktigt". Det verkade uppskattas då denna lilla nyfikna flicka sovit hela dagen och absolut inte hade någon lust att ligga ned något mer. Fast hon satt bara där när vi var ute på gården.

Just nu sitter jag och latar mig, som varje kväll, och tänker fortsätta med det tills jag orkar ta mig upp till sängen. Det dröjer nog ett bra tag med tanke på att jag brukar lägga mig en aning sent. Men det är mysigt att bara sitta för sig själv också.

Nej, nu ska jag nörda mig lite med att läsa bloggar.

Sov gott hörrni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback