Feberjäkel!

Febern lyckades hålla sig kvar på Elvis idag med. Så det har inte blivit mycket gjort idag heller eftersom han helst av allt vill sitta i mammas knä i soffan. Men fy vad mysigt!

Igår var det något knas med länsförsäkringars (vår bank) hemsida och därför kunde jag inte betala några räkningar. Jag måste erkänna att jag blev lite smått putt då eftersom jag ställt in mig på att ta tag i dem. Och vad betyder det? Jo, jag fick såklart ägna en liten stund åt alla dessa jäkla ocr-nummer idag istället, attans! Nu är det iallafall gjort och det dröjer en månad till nästa gång.

Eftersom Elvis feber var kvar idag så blir han hemma från dagmamman imorgon. Det är ju bäst om han är feberfri en hel dag innan han går dit igen. Ibland kan de ju vara feberfria på morgonen men sedan smyger sig den tillbaka under dagen. Imorse när han vaknade visade tempen på 39 grader men ikväll hade den gått ner så kanske blir han feberfri imorgon? Hoppas det.

Han härmar förresten allt man säger nu. Så det är flera nya ord per dag och det är så roligt att höra. Fast det är ju fortfarande väldigt mycket eget språk som han rabblar flera meningar av, haha!


Vad gör du, storebror?




Kommentarer
Postat av: eva sturesson

söt mina barnbarn är alla fem snart sex var ska det sluta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback