Besök


Ett av våra två charmtroll!



Denna dag gick otroligt fort. Det kan i och för sig bero på att jag haft två besök idag med och annars brukar jag oftast bara vara ensam med barnen hela dagarna.

Det började med att Linda dök över vid halvelva och umgicks lite med oss fram till klockan slagit två och det var hur trevligt som helst. Sedan brummade Amanda hit vid halvtre eftersom jag skulle fotografera henne lite och det var ju inte helt fel att träffa henne två dagar på raken heller!



Här är några av bilderna som jag tog på Mandy idag:



Kommentarer
Postat av: Lotta

Fina bilder! =) Som alltid på din blogg! Du är duktig du! =) Kram

Postat av: callmyr

Hon är så fin, och så bra tagna bilder!

2008-09-16 @ 13:38:42
URL: http://callmyrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback