Tomt i huset

Elvis är och leker hos dagmamman och det märks verkligen. Det är så himla tyst och tomt i huset när den lilla filuren inte springer runt här och är på bushumör. Hans sötnos till lillasyster ligger här i soffan, bredvid mig, och sussar sött. Det ser jäkligt fridfullt ut och jag kan inte låta bli att bli sugen på att sova middag jag med! Fast jag tror att jag struntar i det ändå och försöker mig på lite nytta om en stund istället.  Jag som alltid "sov middag" med barnen för någon vecka sedan och nu gör jag det helt plötsligt aldrig.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja de är klart, annars så skulle jag inte säga det:)

Jag tycker vi borde få Linda att använda bilden på henne själv som du knäppte med alla smycken på sej, på sin hemsida. Dom bilderna var jätte fina och smyckena kom fram på ett helt annat sätt.



Va söta Ella och Elvis var i går förresten...jag som bara har sett dom på bloggen förut. Kul å se er på riktigt:))

Kram kram

Postat av: Frida

oops! råkade ta bort ditt medelande innan jag han läsa det:)

2008-09-18 @ 12:03:56
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback