Tänka sig..

Jag har precis kikat på idol och det är lika roligt som vanligt. Vissa har ingen självinsikt överhuvudtaget samtidigt som de med riktigt stora röster knappt vet om det själv, tänka sig!

Det trista med att titta på det programmet är att jag blir så jäkla avundsjuk varje gång. Jag vill också kunna sjunga.
Ibland brukar jag testa för att se om jag kanske helt plötsligt fått världens sångröst, men icke.

Jag måste förresten ta tag i fotandet snart. Det sker inget fotande alls från min sida just nu, inte ens på barnen och då är det illa. Jag brukar ju ta flera hundra bilder varje dag, nästan.

Skärpning!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh jag har så svårt att se på Idol :) jag skäms så hemskt när folk skämmer ut sig. Fattar inte hur de kan tro att de har någon chans?? Men visst är de kul å se de som är riktigt bra, som den där 16-åriga tjejen igår. Hon blev verkligen glad, det är kul och se :)

2008-09-11 @ 07:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback