Puss-race

Rackarns vad skönt det är med fredag! Så skönt när David är hemma och umgås med oss på helgerna. Idag slutar han vid två och då drar vi iväg till Linda och Micke för att hälsa på lite. Så kan Elvis leka lite med Algot (deras yngsta son) också.

Annars så blir det nog myskväll ikväll bara. David tyckte att vi kunde grilla korv med ett par grannar och umgås men jag har ingen lust alls med det eftersom vi ska iväg på vikingafest imorgon. Så vi får allt hoppas på att det blir som jag vill, haha!

Imorse körde Elvis med puss-race och körde varannan puss till mig och varannan till Ella. Vi har det så mysigt på mornarna i soffan, vi tre. Just nu sover den gossen och Ella vaknade precis när han somnat. Jag som alltid brukade få dem att somna samtidigt förut. Men Ella sover ju bara en gång på förmiddagen och en på eftermiddagen nu och då somnar hon ganska tidigt på morgonen.

Nu ska jag ladda in bilder från kameran och se om jag har något att bjuda på idag. Lite synd att det inte blir så mycket fotande, vill ta en massa höst bilder ju.


Nu ringde David och sa att han var på väg hem redan, wooho! Så det dröjer nog inte så jättelänge innan han ramlar in för dörren här hemma.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback