Han dök in i duschen!

Jag tog mig en dusch imorse. Ella låg och sov i vardagsrummet så jag tog med mig Elvis in till badrummet. Då hade jag bra koll på honom eftersom jag lämnade dörrarna till duschkabinen öppen. Men vad tror ni händer då? Jo, helt plötsligt dyker han in i duschen..med blöja och tröja, haha! Det blev till att dra av honom den dyngsura tröjan och ta av blöjan som han hade bajsat i också. Ganska lätt blöjbyte iallafall - Bara att skölja av rumpen!


Han åker runt...runt...runt...runt...mest hela tiden.


Just nu åker han rutschkana som han fick av mina föräldrar och syskon (med respektive) i födelsedagspresent. Han verkar tycka om att han egen sådan här hemma. Och den är alldeles lagom. Inte den minsta, den växer de ur så fort. Men det är inte den största heller så det är väl en mittimellan?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback