GRATTIS Jan!


Ella med sin morfar





Idag blev det lite födelsedagsfirande i Bollnäs. Det är Elvis morfar som fyller 48 år idag så vi var dit och åt en rackarns god smörgåstårta som slank ned fint i magen.

Gårdagskvällen blev lika trevlig som förra helgen också. Det är så himla mysigt att sitta runt eldkorgen och umgås med trevligt folk. Vi har verkligen hittat till rätt område! Det var iallafall vi och två till par (och ett till par en liten stund) som satt här utanför och umgicks. Tack för en trevlig kväll hörrni!

Imorgon ska Elvis iväg till Järvzoo med dagmammorna och alla barn. Vid halvsju imorgonbitti hämtar Elvis dagmamma upp honom här och sedan hämtar vi honom runt fem-tiden i Kilafors. Så det blir verkligen en heldag för honom.

Och när vi hämtat dem lille rackaren så skjutsar David och barnen ned mig till Bollnäs. Varför? Jo det är ju som så att Terry Evans kommer till Bollnäs då och ska ha storseans. Så då ska jag dit och lyssna lite. Riktigt spännande må jag skriva, jag har aldrig varit på en storseans förut. En gruppseans har jag dock varit på och det var också intressant.

Nu ska jag springa iväg och packa Elvis väska och sedan försöka slänga mig i säng i skaplig tid. Fast det lär ju inte hända.. men ändå.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad stor hon har blixit Ella :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback