Party


Tog en kort promenad idag och tog några bilder.

Tjejfesten som jag var på igår var verkligen lyckad! En kanonkväll med en massa trevliga brudar. Tack Linda! Och alla tjejer såklart. Linda hade fixat dit en tjej från lustjakt också så helt plötsligt satt vi där med en massa dildosar osv, haha! Tänk om man kunde ha tjejfest oftare då?

Tyvärr så kan jag inte bjuda på festbilderna från igår (156 stycken!) eftersom jag inte vill ha någon arg brud efter mig som tagit illa upp av att jag lagt ut en bild på denne, haha!  Men kanske lägger in några imorgon då man inte ser folket. Och kanske.. bara kanske.. någon på mig. Det beror på vilket humör som hälsar på mig imorgon!

Ja just det ja. Jag är enbart med på bilderna för att en av tjejerna tyckte att jag skulle vara med.. Rackarns! Jag som faktiskt tar med kameran för att vara bakom den, haha.. Men lite roligt var det ändå att ha någon bild på sig själv också. Även fast man kan diskutera om jag är nöjd med hur jag såg ut på bilderna eller inte...

Imorgon blir det till att fara iväg till Bollnäs eftersom båda trollen ska iväg på bvc. Skönt att båda ska dit samtidigt. Det var ju ett halvår sedan Elvis var dit sist så jag är lite nyfiken på vad som hänt på både centimetrar och kilon.

Nu ska inte fingrarna behöva motionera något mer idag, blir ett jäkla hoppande över tangenterna. Ska nog ta med mig valkarna upp till sängen istället och hoppas på att det dyker upp någon gnutta trötthet. Inte ett dugg trött, konstigt nog.

Sov gott hörrni!

Kommentarer
Postat av: eva sturesson

Jättefina bilder och så glad att du haft trevligt. Jag får väl ordna en tantfest för 50+ jag haha. Men skulle vara roligt kram från mamma

Postat av: Anonym

hej du! Ja, det var en trevlig fest! Synd att jag inte kunde vara med längre. Men så är det, stämmer ju inte alltid. Å du, jag är inte så lätt-irriterad av mig. Så lägg ut nån bild du, fast du får gärna välja bort de värsta... hehe.. Eller ja, förresten. Ta dom du känner för! Hoppas vi ses snart igen! KRAM

2008-10-27 @ 21:39:02
URL: http://frokenkrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback