Utbyte av varandra



Några bilder som jag tog igår och idag

Det är rackarns mysigt med höst! Alla dessa färger och den härliga temperaturen gör att humöret är på topp på dagarna! Iallafall när regnet håller sig borta och solen värmer oss med sina strålar. Det finns nog ingen härligare start på morgonen än att gå förbi denna sjö när jag lämnar Elvis hos dagmamman. Iallafall som den varit nu de senaste morgnarna - spegelblank!

Det märks att Elvis och Ella får mer och mer utbyte av varandra. Elvis brukar busa med Ella och det gör att hon tokskrattar, vilket resulterar i att Elvis också tycker att det är roligt. Tänk vad roligt de ska ha tillsammans när de blir äldre. När Ella är två så är ju Elvis tre och ett halvt år, de lär ju hitta på en jäkla massa sattyg tillsammans, haha!

Attans! Insåg precis att jag missat halva Singin bee. Jag missar alltid halva......


Kommentarer
Postat av: eva sturesson

Oh jag blir alldeles förbluffad vilka billder du tar, Du har förmågan att se hur du ska fota för att det ska bli bra. Håller med det är fint på hösten och dina bilder får oss att se det. kram mor i fågelhålken

Postat av: Emelie

Vilka fina bilder du tar!

2008-10-11 @ 11:07:47
URL: http://my.opera.com/Emelina/blog/
Postat av: Barbro

Fina bilder Kaisa...

2008-10-12 @ 20:01:29
Postat av: Lisa

Fina bilder du tar!!

2008-10-14 @ 22:11:42
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback