Sture Skorpion


Ella - 5 ½ månad.


Det känns som att jag borde ta och skriva en traddelutt här nu va? Skärpning Kaisa!

Ella, lillskruttan, sitter längre och längre stunder för varje dag som går nu. Det gäller dock att ha en hand beredd bakom hennes rygg eftersom hon närsomhelst kan tippa. Om några dagar sitter hon nog fullt ut! Det blir nog roligare för henne att kunna se riktigt vad hennes storebror hittar på för bus.




Mitt projektarbete på medieprogrammet, sista året på gymnasiet.


Elvis satt och bläddrade igenom barnboken som jag gjorde som projektarbete när jag gick sista året på medieprogrammet. Kanske borde jag läsa den för honom? Den heter iallafall Sture Skorpion (som ni ser på bilderna) och myran som syns på boken är Mårten Myra som Sture träffar på under sin resa. Det trista är väl att jag ser alla slarvfel som jag gjorde med bilderna i boken. Allt hände ju i sista minuten så det var väl rätt bra gjort iallafall men väldigt irriterande att jag inte kunde ha gjort den riktigt så bra som jag hade tänkt det!

Nu ska jag springa upp till sovrummet och försöka sova. Ska försöka uppdatera bättre hädanefter, det blev en liten svacka nu i några dagar.

Sov gott hörrni!


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja nu får du ta tag i de här igen:) Jag saknar att läsa din blogg!!

Ha de bra....kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback