Sovmorgon




Idag har vi en riktig mysdag, barnen och jag. Det här är verkligen livet och jag vill bara inte att det ska ta slut! Det finns inget bättre än att få umgås och vara hemma med sina barn om dagarna. Visst kan det bli långtråkigt ibland men oftast är det tvärtom.

Vi sov länge idag iallafall. Jag var helt säker på att Elvis skulle kasta sig ur sängen när Davids klocka ringde men han sov faktiskt till klockan nio, skönt! Annars brukar det var så. Att jag får väcka barnen om vi ska iväg någonstans och om vi bara ska vara hemma så kliver de (Elvis) gärna upp tidigt.

Ella slocknade precis med tummen i munnen och Elvis sitter här bredvid mig i soffan. Vi ska nog springa upp och se om han inte vill sova lite middag. Det finns en möjlighet till att det är lite tidigt på grund av sovmorgonen.

Jag hoppas iallafall på att han somnar. Jag vill duscha och det känns bättre om han sover då.

Vad hittar ni på idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pluggar - hela långa dagen. Det är inte roligt. Sonen är på dagis och har pappa vecka så det är långtråkigt här. Njut idag! (och alla andra dagar, förstås...)

2008-10-15 @ 12:35:17
Postat av: Mia

Åh vilka söta ungar :) Tycker sonen är ganska lik min bror när han var liten :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback