Ocr-nummer

Ni får banne mig klara er utan en bild på mig, haha! Jag är verkligen inte på det humöret ikväll, riktigt självkritisk och då är det minsann inte läge för att publicera bilder på nätet. Återkommer med det en annan dag! Inte för att jag tror att ni inte klarar er utan en bild på mig men jag tänkte på att jag faktiskt skrev det igår.

Nu har jag precis slängt iväg en massa räkningar för betalning och sitter nu här och är lika less på ocr-nummer som vanligt. En räkning hade tjugoen nummer att reta mig med och det gillas icke.

Vi var på bvc idag och det gick bra. Förutom att Elvis blev lite trotsig där en sväng. Han brukar vara ganska lättirriterad när han varit och lekt hos dagmamman, blir helt slut av det roliga. Kändes lite jobbigt dock eftersom vi var just på bvc och man vill ju hantera allting "rätt".

Nu ska jag dejta Johnnyboy!


Jag har inte lagt in bilderna som jag tog idag så det får bli en repris

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hur långa är dom nu? :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback