God morgon!

Det är klart att Elvis ska kasta sig upp ur sängen likt en raket idag samtidigt som David kliver upp. Vi ska ju vara hemma hela dagen och jag hade hoppats på att han skulle sova länge då, tji fick jag! Tänk om jag kunde ändra lite på det där. De dagar då vi ska vara hemma får han gärna ta en lång sovmorgon och när vi ska iväg kan han skippa det och köra raketstilen då istället. Det låter väl bra......Elvis? Just nu är det oftast tvärtom iallafall.

Ikväll ska David iväg och käka god mat på strandrestaurangen i Bollnäs med några från jobbet. Bowla skulle de göra också. Istället för att åka hem och tillbaka igen så skulle han träna efter jobbet så han dyker inte upp här hemma förrän vid åtta-nio ikväll. Lite avundsjuk måste jag säga att jag är! Jag skulle absolut inte tacka nej till lite mat på Strandrestaurangen idag. Och bowla är ju roligt, om det inte är fler folk där som kan se hur kass man är.

Så idag blir det en mysdag med barnen och möjligtsvis lite städning på det. Man tycker att vi borde ha det jäkligt städat här hemma eftersom jag städar så ofta men grejen är ju den att vi är riktigt kassa på att plocka undan efter oss så det blir stökigt efter två minuter igen och man får städa hela tiden. Bombnedslag varannan dag, typ? Och sedan är det väl som så att jag ofta skriver i bloggen att jag ska städa men sedan dyker Herr Lathet upp och förvandlar mig till en soffpotatis, haha! Så hos oss ligger det saker överallt mest hela tiden och man får skämmas så fort någon knackar på dörren.

Kommentarer
Postat av: eva sturesson

inte då låt dom som kommer städa om de inte gillar det kram mamma

Postat av: eva sturesson

Föresten vem brukar var kass och kasta klotet bakåt finns kort på det haha jag så klart.

2008-10-17 @ 23:19:28
URL: http://evasturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback