Munhälsokontroll



Idag ska denna lilla krabat till folktandvården i Kilafors för munhälsokontroll. Vi har övat lite på att gapa så vi får se om han låter tandhygienisten kika in där. Jag återkommer med lite information om hur det gick, lite senare idag.

På lördag ska jag och David till Söderhamn på Julshow med Davids jobb. De bjuder på mat och inträde, det tackar man väl inte nej till? Så då ska barnen sova hos Davids föräldrar mellan lördag och söndag. Frågan är bara vad jag ska ha på mig, som vanligt. Någon som har förstora kläder att låna ut? Haha!

Nu ska jag göra någon nytta, för en gångs skull!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jasså ?! Jag har en Sony Ericsson W890i. Jag är så jävla less på den mobilen nu. Jag vågar ju inte stänga av den ens en gång.. Suck!

Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-11-27 @ 11:34:07
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback