Det var såhär va..

I måndags sprang vårat internet iväg och gömde sig för att inte alls dyka upp igen. Vi undrade såklart varför och ringde till IT-supporten och de berättade att vi tydligen hade missat att betalat sista räkningen som skulle vara betalt i slutet av oktober. Vi har ju inte fått någon påminnelse eller något och det sa vi till människan på It-supporten och hon tyckte också att det var knepigt och bad oss därför att ringa till kundtjänst dagen efter (igår).

Så David ringde dit igår och fick tydligen prata med en "grogghagga" som han så fint uttryckte sig. En riktigt sur kvinna som sa att vi var skyldig dem för två månader och öppningsavgift, eftersom de nu stängt av det. Vi har kollat upp att vi missat sista räkningen, men inget mer. Och hon sa att vi minsann visst fått påminnelse för de går ut automatiskt....fast vi har ju inte fått något. Eller ja...


...IGÅR fick vi påminnelsen, dagen efter att de stängt av. Och det är bara för en månad.

Så imorgon ska vi ringa till dem igen och försöka förstå vad den sista människan pratade om. Vi tycker verkligen inte att vi ska behöva betala öppningsavgift för att vi inte betalat påminnelsen, när vi fick den först igår, dagen efter de stängt av.

Igår tyckte jag att det var riktigt tråkigt utan internet men idag var det verkligen helt tvärtom - jätteskönt. Jag fick en massa annat gjort och fastnade inte vid datorn hela tiden.

Nu måste jag uppdatera detta men det dyker nog upp ett inlägg imorgonkväll. Kan ju bara springa in här på kvällarna med mammas mobila bredband. På hennes abonnemang så kostar det pengar på dagarna och det är svindyrt. Det finns ju abonnemang då man kan gå ut dygnet runt för ett fast pris hos Telia (som hon har) också men de ändrar ju inte för folk som redan bundit sig till något tidigare erbjudande.

God natt! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för svaret ;)

2008-11-19 @ 21:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback