15 sanningar om mig

Det var några som utmanade mig för några veckor sedan och nu har jag äntligen fått ihop något iallafall. Jag blev även utmanad att berätta sju sanningar om mig själv men den är nog inbakad i denna utmaning. Det blev inte så himla roliga sanningar kanske men alltid något, eller hur?

Regler:
1. Berätta 15 sanningar om dig själv.
2 .Utmana 6 personer i slutet av din blogg




1. Jag är väldigt konflikträdd
2. Självförtroende saknas
3. Har svårt för att säga nej IRL. På msn eller i sms är det lättare.
4. Jag tycker att det är jobbigt att äta inför folk.
5. Är beroende av chips
6. Jag har aldrig håret uppsatt.
7. Alkolås borde finnas på min mobiltelefon!
8. Har två underbara charmtroll och en Sambo/fästman som gör livet så himla underbart!
9. Att fotografera är min passion även fast det finns massor med folk som tar mycket bättre bilder än mig.
10. Graviditeten med Elvis gav mig bristningar på alla möjliga kroppsdelar som t.ex Brösten, hela magen, höfterna, låren, baksidan av knät, mellan skinkorna (!!!) och armhålan. Visst kan man kalla dem en massa möjliga vackra namn men jag hade klarat mig lika fint utan dem. Fast å andra sidan så lider jag väl inte av dem heller.
11. Jag gick innåt med fötterna väldigt mycket när jag var yngre och går nog fortfarande lite innåt med dem.
12. Får dåligt samvete och skuldkänslor för minsta lilla och det är något som händer (oftast) varje dag.
13. Jag tycker inte om situationer då jag står i centrum, då all uppmärksamhet riktas mot mig. Sådant undviker jag helst.
14. Jag har för trångt bäcken och kommer aldrig någonsin att få gå igenom en vaginal förlossning, trist. Men det var skönt att jag iallafall fick gå igenom nästan hela förlossningen, förutom just "utpluppandet", med Elvis. Fast det kändes jobbigt att snubbla på mållinjen.
15. När folk skriver "hehe" så tar jag det som något negativt. Fråga mig inte varför, jag bara gör det. Ni vet.. "hehe okej", det låter så himla... ja jag vet inte riktigt hur man ska förklara det! Det är nog lättare att förklara det IRL då jag kan förklara hur det låter i mitt huvud.

Tyvärr är jag en trist jäkel och säger (skriver) så här istället;
Känner du dig manad att godta denna utmaning? Kör på och säg till mig så jag får läsa! Rackarns, nu kom jag på en till sanning. Det kommer ju lägligt, hm! Jag som har kämpat med att få ihop dessa, haha! Jag lägger till en nummer sexton också:

16. Jag är en nyfiken jäkel!


Bara att säga till om ni undrar något annat eller om ni tycker att jag borde haft med något annat i listan.

Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

hihihi denna är ju bäst: 7. Alkolås borde finnas på min mobiltelefon, för de flesta skulle behöva fundera både en och två gånger innan de ringer när deä rfulla :-D

Postat av: Fredrika

Tack för att du bjuder på dig själv, dina inre tankar och så.. sånt uppskattar jag! :)

Och du - jag är också addicted by chips! skit.

Och du 2 - Hehe tar jag också som något negativt, även om jag själv skriver det ibland.. Men jag förstår exakt hur du menar!



Ella & Elvis är ena riktiga charmtroll ;-)

sköt om er allehopa!

2008-11-22 @ 21:26:44
URL: http://fredrikaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback