Rackarns!


Far och son


Imorgon
är det Järvzoo som gäller och Elvis uppskattar nog en dag där. Det som blir drygt är väl att jag och David kommer att slåss om kameran. Vi vill ju båda fotografera djuren så det blir nog lite tjafs om vem som ska hålla i kameran. Jag tyckte att vi kunde köra med "ett kort var på varje djur", haha! Vi får allt se hur det går. Jag ska alldeles strax lyfta på rumpan och dallra in till köket för att göra i ordning pastasallad som vi ska ha i matsäck imorgon, gött!

Det var ett riktigt fint väder idag också och jag fick världens badsug. Jag badade inget alls förra sommaren och det känns så himla trist eftersom jag är en sådan person som älskar att bada. Grejen är väl den att jag inte vill visa mig nu för tiden eftersom jag inte trivs med sällskapet (kroppen). Vi får se om det blir något badande för mig i sommar, isåfall blir det nog någonstans där ingen ser mig. Jag vill hoppa i nu på en gång egentligen!

Rackarns potäter! Jag hade helt och hållet glömt bort att vi ska hänga upp tvätten innan vi låter sängen göra sitt jobb. Vilken tur att tanken dök upp i skallen igen för annars hade det blivit trist imorgon. Att bära blöta kläder på järvzoo är nog något jag helst slipper.


Kanske bäst att jag rör på fläsket och struttar in till köket för att göra salladen nu? och hänga tvätten förstås, det får David dock hjälpa mig med.


Ella vill nog äta snart också så det är väl bäst att jag gör mig redo att slänga fram maten.

Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback