Elva

Något som stod på dagens schema var ett besök på barnavårdscentralen. Måttbandet berättade att hon växt tre centimeter sedan hon föddes så nu är hon 52cm lång och vågen stannade på 3440g (3196g för en vecka sedan) så nog får hon i sig lite mat allt.

Vi hälsade på hos mina föräldrar och busade med dem fram tills David slutade arbeta och då sprang vi in på hemköp en snabbis innan vi riktade bilen mot Hällbo.

Något jag upptäckt är att när jag ska säga något av barnens namn så råkar det ofta bli en kombination - Elva!
Snacka om irriterande, haha. En blandning av deras namn (Elvis och Ella, för de som inte vet).

Att skriva med en hand tar mycket längre tid än med två så jag får nog avsluta här, haha! Ella äter nämligen just nu och vi ska gå upp och lägga oss så fort hon är färdigmatad. Herrarna i huset sover redan så damerna ska väl göra dem sällskap. Jag får försöka skriva mer imorgon om jag lyckas ha båda händerna fria.

Natti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback